Logga in

Gibbs bookingsystem for minilager

Gibbs bookingsystem for minilager

Alt du trenger for å automatisere ditt minilager utleie!

La dine kunder booke direkte fra din nettside med en enkel og sikker prosess. For å sikre at alt er i orden før leieforholdet starter, krev BankID-verifisering, kredittsjekk og forskuddsbetaling. Kunden får kun tilgang til boden etter betaling. Hvis betalingen uteblir, vil koden til døren ikke fungere. Dette gjør prosessen super enkel, og samtidig reduserer tiden du bruker på utleieadministrasjon betydelig.

1. Online booking

Kunden går inn på nettsiden din, finner ønsket avdeling, velger lagerstørrelse og innflyttingsdato. Deretter kan enheten bookes direkte, noe som gir enkel tilgang til tilgjengelige enheter og mulighet til å booke raskt og effektivt.

2. Betaling

Kunder kan betale med Visa, Mastercard, faktura eller EHF. Beløpet trekkes automatisk hver måned, noe som gjør betalingsprosessen enkel og praktisk. Dette sikrer at leien alltid blir betalt i tide uten ekstra innsats fra kundens side.

3. Tilgang til døren

Når kunden har betalt, får de umiddelbart tilgang til enheten. Ved manglende betaling blir tilgangen automatisk nektet. Integrasjonen med adgangskontrollsystemet sikrer at kun autoriserte personer har tilgang, noe som øker sikkerheten og gir full oversikt over besøkende.

ProdukterPris
Gibbs bookingsystem for minilager 10kr/mnd pr aktive bod
Automatisere åpning av dør

(Alle låser)
189kr/mnd pr smart lås på hoveddør

(Kjøp smart kodepanel fra 9000 kr)
Integrasjon til regnskapssystem589kr/mnd
SMS1kr per sms

Ingen binding, ingen avgift per bruker, ingen skjulte kostnader, med andre ord:

ingen stress 😁

Alle priser er uten MVA